Til kassen
Totalt: 0

Logg inn

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
Til kassen
Total: 0,-

Frakt og levering

Privatkunder
Vi sender pakkene med Postord. Frakt kr 59.-
Passer pakken i postkassen leveres den hjem i postkassen. Ved større sendinger må den hentes ut på et utleveringsted. Du vil få hentemelding på SMS.

I noen tilfeller kan også andre faktorer gjøre at pakken ikke kan bli levert hjem. Lurer du på hvorfor din pakke ligger på et hentested anbefaler vi å spørre fraktselskapet. 

Vi har nå også introdusert den nye fraktmetoden postnord home delivery. Her garanteres du hjemlevering der postnord kontakter deg for å avtale leveringstidspunkt. Denne fraktmetoden koster 139 kr. 

Ønsker du pakken sendt til annen adresse må dette avtales i forkant av bestilling med kundesenteret!
Ordre som er registrert kan ikke endres eller kanselleres. Kunden må da forholde seg til våre retningslinjer for retur.

Bedriftskunder
Vi sender pakkene med Postnord. Den blir utkjørt til din adresse. Frakt kr 189 eks mva for ordre under 4000.-
Gratis frakt på ordre over 4000.-

Leveringstid*

Bedriftskunder 1-3 dager
Privatkunder 1-4 dager

*Leveringstid avhenger av leveringsadresse samt pakkens størrelse. Det kan i perioder med stor pågang være lengre leveringstid både hos oss og hos fraktselskapet. Ovenstående informasjon er veiledende og avvik kan forekomme. Tar pakken din unormalt lang tid med å komme frem ber vi om at du tar kontakt med oss på epost så skal vi hjelpe deg med å finne ut hva som har skjedd. 


Retur:
Hvis du ønsker å returnere pakken bruker du returseddelen som lå med i pakken. Pakken leveres inn til nærmeste POSTNORD utleveringsted. Ved bruk av returseddel vil det trekkes fra kr 79.- i returfrakt på tilbakebetalingen til deg. Dette gjelder ikke reklamasjon.

Kunden er selv ansvarlig for å fryse evt faktura hos Klarna for å unngå purregebyr.
Kontakt Klarna på tlf: 21018991

Benytter kunden annen returmetode tar kunden selv risiko og må også dekke utgiftene selv for retur.

Reklamasjon:  Send henvendelse til post@designhandel.no

Knust/defekt vare - Hvis du har mottatt defekt vare send oss en epost med bilder og ordrenummeret. Ikke send defekte varer i retur! Kunden vil bli belastet for returseddel dersom defekte varer sendes som returpakke.
Kunden er selv ansvarlig for å fryse evt faktura hos Klarna for å unngå purregebyr. Kontakt dem på tlf: 21018991

Uavhentede pakker

Det er viktig at du henter ut din pakke.  Ved uavhentede pakker sender vi faktura på kr 250.- for å dekke våre kostnader knyttet til din uavhentede pakke.

Kunden er selv ansvarlig for å fryse evt faktura hos Klarna for å unngå purregebyr. Kontakt dem på tlf: 21018991

Produktet du valgte er lagt i handlekurven